Kärlek ♥♥

lovisa om En hjälpande hand:

Hej , jag är jättekär i en kille men han har redan tjej. Han är 2 år äldre men han flörtar med mig vad ska jag göra? tacksam för svar
ps:jättefin blogg


Svar: Det jag tycker att du ska göra är att försöka glömma honom han har redan tjej och är säkert inte en rätt kille för dig  .Han är en P.L.A.Y.E.R
som jag har uppfattat .Jag vet att det är svårt att bara glömma någon från dag till kväll men så småningom kommer det att gå bara du försöker att undvika honom . Sorry tjejen men jag tror du behöver hitta nån annan eller vara med vänner och försöka glömma. Men vem vet han kanske gillar dig men inte vågar göra slut med sin tjej
Tack





Vi svarar på alla era frågor va inte rädda för att fråga♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag och min bästa kompis gillar samma kille! vad ska jag göra?? hon blir lessen om jag säger det... :(

2011-04-16 @ 19:58:43
Postat av: jennifer

fin blogg :D hur är det med dig?

hissa/dissa gärna dagens köp :d

2011-04-16 @ 21:37:52
URL: http://ljfm.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej, jag går i 6:an och en kille i 9:an "flörtar" med mig,(mina bröders bästa kompis) elr ja vet inte om ja ska säga flörtar Men han har skrivit med mig några månader och säger alltid hur söt jag är och så.. Han är väldigt charmig och redan i 4:an insåg jag hur vacker han var ! Det kändes som ett mirakel när han skrev till mej den förstå gången ! Men iaf, när jag berättade hur jag kände för honom (genom sms) det är så vi håller kontakt... kan jag inte riktigt förstå på vilket sätt han tog det, inte bra och inte dåligt.. Men det känns som att jag kan lita på honom och vara ärlig ! Jag går aldrig haft sex och det vet han, när vi inte har nått att prata om skriver han t.ex :nej du får komma på nått , för de jag vill prata om ska vi nog inte göra ;)... Ungefär så skriver han då, Jag är orolig för att om det blev nått mellan oss om han kanske skulle lämmna mej för en annan tjej ifall jag inte är redo för sex, Men jag tror ändå han skulle förstå och inte göra nått sånt mot mej om han verkligen älskade mej ! Sen vet jag inte om han har känslor för mej ?! Skulle inte alla tro att han bara playade mej om dom fick reda på att en 6 och en 9 höll på ? Skulle bli överlycklig för ett svar ! Kram johanna

2011-04-17 @ 08:58:12
Postat av: Johanna

Hej, jag går i 6:an och en kille i 9:an "flörtar" med mig,(mina bröders bästa kompis) elr ja vet inte om ja ska säga flörtar Men han har skrivit med mig några månader och säger alltid hur söt jag är och så.. Han är väldigt charmig och redan i 4:an insåg jag hur vacker han var ! Det kändes som ett mirakel när han skrev till mej den förstå gången ! Men iaf, när jag berättade hur jag kände för honom (genom sms) det är så vi håller kontakt... kan jag inte riktigt förstå på vilket sätt han tog det, inte bra och inte dåligt.. Men det känns som att jag kan lita på honom och vara ärlig ! Jag går aldrig haft sex och det vet han, när vi inte har nått att prata om skriver han t.ex :nej du får komma på nått , för de jag vill prata om ska vi nog inte göra ;)... Ungefär så skriver han då, Jag är orolig för att om det blev nått mellan oss om han kanske skulle lämmna mej för en annan tjej ifall jag inte är redo för sex, Men jag tror ändå han skulle förstå och inte göra nått sånt mot mej om han verkligen älskade mej ! Sen vet jag inte om han har känslor för mej ?! Skulle inte alla tro att han bara playade mej om dom fick reda på att en 6 och en 9 höll på ? Skulle bli överlycklig för ett svar ! Kram johanna

2011-04-17 @ 08:59:46
Postat av: joanna

hej jag är kär i en kille men problemet är att vi har varit som "värsta fiender" sedan 4:an nu går vi i 7:an.

jag vet inte vad jag ska göra?

och jag vet inte vad han tycker

tacksam för svar

2011-04-21 @ 21:33:36
URL: http://wonderfuleyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0