Pinsamma historier? Haha

ta upp pinsamma grejjer om En hjälpande hand:
Hej jag tycker ni borde ta upp saker som e pinsamma. Eller asso att folk skriver pinsamma saker som hänt. Aja
En gång när jag gick hem till en kille hade vi sex, och jag börja blöda det var så pinsamt men som jag tur sa jag att det var han, vilken tur. Haha
Svar; Haha aa det låter väl kul att ta upp, om någon vill så kan ni skriva om pinsamma händelser och så kan vi publicera dom som typ en liten historia, eller? Om det var så du menade? :)
Okej ni som vill kan skriva om en pinsam sak som har hänt så kan vi publicera det i ett inlägg, anonymt eller inte. Bara en kul sak, eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0