Värsta fiender?

joanna om Kärlek ♥♥:
hej jag är kär i en kille men problemet är att vi har varit som "värsta fiender" sedan 4:an nu går vi i 7:an.
jag vet inte vad jag ska göra?
och jag vet inte vad han tycker
tacksam för svar


Svar: Hej Joanna! Vad tror du att han känner? Om du vill veta det så är det lättaste att fråga honom. Fråga dig själv: Flörtar han med dig? Flörtar han med någon annan ?..... etc. Men vad menar du med värsta fiender? Bråka mycket med ord eller slag?
Kärlek startar ofta med bråk/tjafs. Vem vet han kanske gillar dig men är taskig för att han inte vågar visa sina känslor. Om du frågar honom vad han känner om han gillar dig eller något sånt. Så kan du kommentera igen så vi får veta hur det gick.
Hoppas att du blev nöjd med svaret!

PS: Vi svarar på alla era frågor 
Och skriv gärna lite mer info t.e.x om ni slåss eller bråkar med ord, och eran ålder. Merr detaljer liksom♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

lust att följa varandras bloggar via bloglovin? :)

2011-04-22 @ 18:34:59
URL: http://justazra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0